Jak správně (ne) parkovat

Pokud je něco, co je pro většinu řidičů noční můrou, pak je to parkování. Jeden by si řekl, že na něčem takovém přece nemůže být nic složitého. Ne všichni to ale vidí tak, jako vy.

V reálném životě existuje hned několik způsobů parkování. Nejčastěji se ale setkáváme s parkováním, které je podélné nebo kolmé.

velké parkoviště

Podélné parkování je pro některé něco nepředstavitelného. I přesto, že je parkovací místo opravdu velké, mají někteří lidé právě z parkování podél velký strach. Na jednu stranu se není čemu divit, ale člověk se to jinak, než zkoušením, opravdu nenaučí.

Kolmé parkování je pro některé malinko jednodušší, pokud tedy není potřeba couvat. Samozřejmě mezi námi existují tací, kteří jsou schopni zaparkovat přes více než jedno parkovací místo, ale s tím se nedá nic moc dělat. Člověk se něco takového, jako je parkování kolmo, také naučí pouze tím, že bude zkoušet.

Bez zkoušení to skutečně nejde.

Je určitě možné zeptat se někoho na radu, ale mnohdy ani taková rada nemusí pomoci.

Je pravda, že s něčím takovým mají problém zejména ženy. Ženy ale nejsou jediné, které mohou s něčím takovým zápasit. I někteří muži něco takového neumí zrovna nejlépe, ale mnohdy se k něčemu takovému nepřiznají, protože se za něco takového stydí.

Vše je to jen o tréninku.

Možná jste již na internetu narazili na nějaký ten obrázek, kdy je dané auto zaparkováno opravdu špatně. Ano, i takové fotografie vznikají a velká spousta lidí se jimi více než baví. Často mívají popisek ve stylu, jak správně (ne) parkovat Rentcarservice.

Možná by ale nebylo na škodu, kdyby takoví lidé místo pořizování fotografií za daným člověkem zašli a poradili mu, místo toho, aby jeho auto fotili a zveřejňovali na internetu.

Žádný učený z nebe nespadl. Skutečně je tohle heslo pravdivé.

parkování aut

Určitě něco takového stojí za zamyšlení.

Neměli bychom se bát pomáhat druhým, když vidíme, že by nějakou tu pomoc potřebovali.

Takový dobrý skutek můžete udělat i vy a to každý den.

Tipy do diety!

Dieta nepředstavuje pro mnohé z nás procházku růžovou zahradou. Zvláště pokud jsme v době předcházející redukčnímu režimu byli zvyklí konzumovat velké množství jídla. I se správným a vyváženým jídelníčkem se po určitém čase může objevit únava, hlad, pokles energie a vyčerpání. S našimi radami však dietu hravě zvládnete a negativním dopadům sníženého kalorického příjmu se vyhnete!

jablko s metrem

Pijte dostatek tekutin

Možná to zní jako ohraná rada, kterou jistě slýcháváte z mnoha stran. Ale dostatečný pitný režim během dne je mimořádně důležitý, a to nejen v dietním režimu. Díky vodě bude vaše tělo hydratované, takže se vyhnete nepříjemným bolestem hlavy. Dostatek vody rovněž přispívá ke správné funkci našeho zažívacího ústrojí.

 

Pokud budete konzumovat vodu před jídlem, pak je daleko menší šance, že se přejíte. Žaludek se totiž zaplní vodou, takže logicky nebudete moci konzumovat tak velké množství potravy. Pití vody je rovněž skvělým způsobem, jak zahnat nejrůznější chutě na slané a sladké, které se v dietě mohou objevit.

zelenina na stole

Do jídla přidávejte zeleninu či rozpustnou vlákninu

Zelenina dokáže neuvěřitelně zvětšit objem vašeho jídla, bez toho aniž by docházelo ke zvýšení kalorické hodnoty pokrmu. Proto je vhodné do ovesné kaše přidat například cuketu, která má velmi málo kalorií a spoustu vlákniny. Právě vláknina v zelenině způsobí to, že po jídle budete zasyceni na mnohem delší dobu.

 

Skvělou a zdravou volbou při redukci hmotnosti je také rozpustná vláknina neboli psyllium. Lze ji přidat například do nejrůznějších omáček nebo do mraženého ovoce, jež pak bude mít díky vláknině konzistenci jako marmeláda. Psyllium cena je v různých obchodech odlišná. Na internetu lze indickou vlákninu sehnat za opravdu skvělé ceny, takže neváhejte a zakupte rozpustnou vlákninu ještě dnes, jelikož nejen v dietě se vyplatí mít tuto surovinu vždy po ruce.

Internetový půst Vám prospěje

Internet je médium, které využíváme pravidelně každý den. E-mail, sociální sítě, datovou schránku to vše pro korespondenci. Pro informace využíváme wikipedii, encyklopedii britanicu, nakupujeme v současné době mnohem více přes internet než v kamenných obchodech. Přes internet sjednáváme pojištění a objednáváme dovolené. Dokážete si vůbec ještě představit život bez internetu? Dokázali byste si poradit? Je to nepochybně nemyslitelné. Můžeme mít na vysedávání před monitorem jakékoli výhrady, ale nemůžeme zastřít skutečnost, že internet nám rozhodně převelice slouží. Přesto bychom se měli zamyslet nad tím, zda netrávíme na internetu trochu moc času. Často máme připomínky vůči tomu, že naše děti sedí neustále u chytrého telefonu či tabletu, ale sami si často neuvědomujeme, že sami jim v tomto ohledu nejsme právě tím nejlepším příkladem.
oranžový šálek

Eliminujte čas strávený na internetu

Rozhodně stojí za to čas u internetu eliminovat. To se týká především lidí, kteří pracují s počítačem. Ale nejen jich. Lidé, kteří pracují manuálně, si každou volnou chvíli v práci vyplňují surfováním po internetu prostřednictvím chytrých telefonů. Místo, aby výjimečný prostoj využili třeba k popovídání si s kolegy a tužení kolektivu.
stejný displej
Určitě by všem prospělo dát si něco jako internetový půst. Zkuste třeba přes víkend nezapínat notebook, nepřipojujte se na wi-fi ani data. Zkuste si najít jiný způsob interakce. Místo povrchních informací si kupte nějaký zajímavý časopis a důkladně si ho přečtěte. Určitě si toho podstatně více zapamatujete. Místo chatování na facebooku si zajděte na kafe či na pivko. Buď s přáteli nebo s partnerem či partnerkou. Místo nějaké on line hry, nabídněte dítěti neméně zábavnou alternativu jako například Activity nebo Monopoly. Trávit mnoho času na internetu je velmi jednostranné. Jeho střídmé využívání vede k rozvoji osobnosti, příliš časté naopak.